Aktuality

Vyvíjíme novou počítačku

V návaznosti na poptávku po počítačkách schopných zpracovat menší tikety, vyvíjíme novou počítačku schopnou skenovat kupóny o šířce do 55mm. V ...
20. 3. 2020
více

Často kladené otázky

Na co se lidé ptají

Náš zákaznický servis je tu pro Vás! Prosím neváhejte nás kontaktovat s čímkoliv, co máte na srdci. Žádná otázka není hloupá otázka.

Za tu dobu,co podnikáme, jsme zodpověděli, zpracovali a posbírali značné množství požadavků a dotazů. Abychom Vám(a také nám) ušetřili čas, sepsali jsme seznam často kladených požadavků, takže nemusíte čekat, až odpovíme. Seznam budeme průběžně doplňovat.

Lze naskenovat stejný tiket dvakrát do výčetky?

Ano, možné to je, pokud obsluha vloží stejný tiket do zařízení dvakrát. Ovšem SW nejen že zaznamenává čárové kódy všech naskenovaných tiketů, ale navíc je porovnává mezi sebou a vícenásobný výskyt téhož tiketu označí jako duplicitní a nezapočítá jej. Fyzicky tedy v dialogovém okně vidíme, že tiket je načten vícekrát, ale započítán je jako kus i jako hodnota pouze jednou. Obsluha zařízení je zároveň informována o odstranění této duplicity.

Které operační systémy jsou podporovány?

Podporujeme Windows XP a vyšší.

Je možné připojit zařízení přes USB ?

Standardní připojení je přes rozhraní RS-232. Pokud zařízení, ke kterému má být počítačka připojena, tímto rozhraním nedisponuje, používáme k připojení převodník Digitus RS-232 – USB a připojení se tedy realizuje přes rozhraní USB.

Jak se ovlivní přesnost(kvalita) čtení v případě změny rychlosti počítání?

Zařízení jsou kalibrována podle typu na rychlost 900 nebo 1000 ks / minutu. Pokud obsluha tuto rychlost zvýší, tak v případě, že je počítačka používána delší dobu a čidla již jsou zanesena prachem, může docházet k častějšímu nepřečtení čárového kódu a tedy vyřazení tohoto tiketu z důvodu NOREAD. Doporučujeme proto pracovat s rychlostmi, na které jsou počítačky kalibrovány.

Potřebuji přeinstalovat systém / nainstalovat aplikaci na jiný počítač. Co je potřeba udělat?

Telefonicky se spojíte s naším technikem, ten vám řekne, které dvě složky z disku C: starého počítače překopírujete do nového PC. Připojíte naše zařízení k novému počítači a vše ostatní už zrealizuje náš technik vzdálenou správou přes TeamViewer (instalaci, licenci, případně úpravu konfiguračních souborů).

Mohu vaše zařízení někde vidět, případně si je vyzkoušet?

Referenční listinu vám můžeme zaslat, tam uvidíte, které společnosti ve vašem okolí naše zařízení používají. Zažádejte si na obchod@camo.cz.
K vyzkoušení nabízíme testovací provoz, který je zdarma. Pokud budete mít zájem si zařízení vyzkoušet a otestovat, domluvíme si vhodný termín, kdy k vám přijede náš technik nebo obchodník, počítačku vám přiveze, nainstaluje zpracovatelský software a zaškolí obsluhu z užívání počítačky a SW. Počítačku vám necháme k testování měsíc, abyste si vyzkoušeli celé odvodní období včetně odvodů do stravenkových společností.

Nejsou na trhu, případně nepřipravujete výrobu levnějších počítaček?

Nevíme o obdobném zařízení, které by bylo levnější, než jsou naše počítačky. A to nejen u nás, ale ani v Evropě, ani jinde ve světě. Počítačky dodáváme mimo prakticky celou Evropu i do takových zemí, jako je Maroko, Indie nebo Peru. Ani od těchto zákazníků nemáme zpětnou vazbu, že by u nich byly na trhu dostupnější konkurenční výrobky.
Vyrobit cenově dostupnější počítačky jsme se pokoušeli a pokoušíme se pořád. Bohužel vzhledem na vysoké technické požadavky jak HW, tak i SW zatím nevidíme jako pravděpodobné, že bychom v dohledné době mohli uvést na trh nějaké nové levnější zařízení.

Provozuji dvě zařízení veřejného stravování, stravenek není velké množství, přesto mne to zdržuje a obtěžuje. Můžete mi nabídnout něco dostupnějšího, než je počítačka? Musí být zařízení na každé z provozoven, nebo může být jedno pro obě?

Provozovny vašeho typu obvykle zpracovávají stravenky za pomoci ručního pracoviště RS-X00. Místo počítačky je využíván ruční skener, SW je stejný jako u počítaček. Obsluha na počátku počítání zvolí, ze které provozovny stravenky jsou a pod touto provozovnou jsou uloženy. Takže můžete kdykoli zpětně zobrazit a vytisknout výčetku za zvolené období pro každou provozovnu zvlášť nebo za obě dohromady.

Lze odhadnout návratnost investice při pořízení počítačky?

S tímto dotazem se občas setkáváme, takže jsme několikrát na žádost zájemců zpracovávali odhad ekonomické návratnosti. Délka tohoto období je závislá na typu zařízení, objemu zpracovávaných stravenek a s tím spojenou časovou náročností procesu zpracování v dané společnosti. Zatím jsme se pohybovali v odhadech návratnosti v rozmezí cca 14 – 36 měsíců. Těší nás, že u všech společností, kde jsme tyto odhady propočítávali, jsme se „strefili“ s odchylkou max. 10%. Odhad vám rádi vypracujeme, stačí si zažádat na obchod@camo.cz, kde vám sdělí, jaké údaje k tomu potřebujeme.

Na naší pokladně zpracováváme bankovky i stravenky, které vozí řidiči z rozvozů. Je toho značné množství a přepočítávání zdržuje řidiče i pokladní. Jaké zařízení byste na takové pracoviště doporučili?

Na takový typ pracoviště doporučujeme počítačku/třídičku bankovek/stravenek TS1000. Pokladní v jednom kroku v mix režimu spočítá bankovky, přepne si na stravenky a ve třech krocích spočítá a zároveň roztřídí stravenky. Oba druhy hotovostí má zároveň v hodnotových výčetkách uložené v SW.

Jaké jsou možnosti platby, případně pronájmu počítačky?

Jsme přímým výrobcem těchto zařízení, což nám dává možnost být v tomto ohledu velmi flexibilní. U přímého prodeje můžeme nabídnout využití splátkového kalendáře až na 12 měsíců. Při pronájmech nabízíme možnost odkoupení zařízení, pokud o to nájemce v průběhu nájmu požádá. Přitom od ceny zařízení odečteme dosud uhrazené platby za pronájem bez navýšení konečné ceny.

Které zařízení byste doporučili, jestliže zpracovávám cca XXXX kusů stravenek měsíčně?

Zpětná vazba od našich zákazníků nám říká, že pomyslnou hranicí, jaké zařízení zvolit je měsíční objem cca 8000 ks stravenek. Jednotlivé provozovny s menším objemem zpravidla volí ruční pracoviště RS-X00, pokud je objem větší a je více provozoven, je vhodnější počítačka.

Jak je to se zajištěním servisních prací a případných oprav?

Servisní i opravářské práce zajišťujeme v České i Slovenské republice vlastními silami, v ostatních zemích máme servisní partnery, kterým jsme vyškolili techniky. Pravidelné servisy zajišťujeme tzv. servisními okruhy v daných oblastech. V případě nutnosti servisu nebo opravy mimo tyto cesty je zde i možnost zaslání přepravní službou. Vždy se v těchto případech domlouváme operativně podle situace tak, abychom zajistili provozuschopnost zařízení nejpozději do čtyř pracovních dnů, což vyplývá ze smlouvy. Vždy nabízíme na dobu případné opravy náhradní zařízení, aby nebyl přerušen proces zpracování stravenek.